måndag, juni 07, 2010

Derby på torsdag kl 18:00

Inför torsdagens derby kan vi inte förvänta oss att Montella ställer upp och lånar ut spelare till ett fåtaligt Spöke! Det är nämligen dags att drabba samman med just Montella och på nytt försöka ta tillbaka serietoppens placeringar.

Det är alltså betydligt mer som står på spel än bara tre poäng!

Besvikelsen är dessutom stor efter förra veckans förlust. Det krävs att många dyker upp på matcherna och det krävs att vi kämpar.

Er kapten lovar att vara åter på torsdag och förhoppningsvis leda er mot seger, slut upp!

forza Spöket!

11 kommentarer:

Mathias sa...

Jag sluter upp!

Anonym sa...

Jag kan ej / Basse

Patrik sa...

Jag kommer!

Nils G sa...

Jag kan inte!

Anonym sa...

Jag är i nuläget ganska tveksam, svullen vänsterfot.
/Joni

Unknown sa...

kan inte. är i Degerfors


Totte

Anonym sa...

Kommer!

/Calle

Spöket Rasmus sa...

Jag kommer!

Spöket Rasmus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jakob sa...

Jag sluter upp.

kalle sa...

kan tyvärr ej medverka. anledningen hittar ni här:
http://rodeo.net/aplace/2010/06/mats-rubarth/

men stort lycka till!