lördag, maj 29, 2010

Kära Spöken


Det verkar som om den viktigaste matchen i vår infaller samtidigt som många av oss inte kan närvara!

Motståndaren leder serien men har samtidigt en match mer spelad.

Och Spöket går som tåget (tredje vinsten bärgades i torsdags) så nu jäklar ska vi inta serieledning och bita oss fast!

DÄRFÖR: krävs det att alla som kan verkligen kommer OCH: att Sebastian dyker upp och tar målet.

Matchstart är kl 20:30, samling kvarten innan. Marcus axlar kaptensrollen då jag reser söderut!


Anmäl er nedan!

15 kommentarer:

Mathias sa...

Ändrade planer, jag kan medverka.

Jakob sa...

Jag kommer, gör ja.

Anonym sa...

Jag troooor inte att jag kan. Räkna inte med mig.

/Calle

Unknown sa...

Jag kan vara med, men har åter fått problem med benhinnorna. Blir nog korta byten för min del...

Anonym sa...

joni kommer

(joni)

Kalle T sa...

Tyvärr, London Calling...!

niklas sa...

sorry, kan inte

Jakob sa...

Jag måste revidera mitt svar. Kan tyvärr inte, måste jobba.

Spöket Rasmus sa...

Just nu:

Sebastian i mål

Nils och Mathias i backen (ni är givna och får inte byta)

Marcus, Patrik och Joni på mitten


Sen kommer förhoppningsvis Olle (han önskar spela offensivt mittfält ).

Och så kommer Jocke från Montella och tar strikerpositionen.

Hoppas även på Anders i backen och Kalle E till mittfält. Har vi tur kommer även Johan "kroken", då millfält, alt. byta med back.

Lycka till.

Nils betalar avgiften.

"Johan" Kroken Krantz sa...

Offensiv back/defensiv anfallare anmäler sig.

Anonym sa...

Tyvärr blir jag borta några veckor, min rygg är paj, och jag åker till USA nästa vecka och är åter i juli. Snygg säsong jag får, typ en match..

Anonym sa...

Osäker på spel då min fot strular.
/Marcus

Mathias sa...

Tyvärr gubbar, jag måste hoppa över dagens match. Min fot mår inte bra sedan senaste träningen, ledsen för sent besked. Men jag hoppades ju in i det sista!

Anonym sa...

Jag kan inte vara med ikväll tyvärr gubbs! :(

Kalle E

Anonym sa...

Kollade med Henning också som var med sist men han kunde inte :(

/Kalle E