onsdag, september 15, 2010

Sen match på torsdag, kl 20:30

Det var en tung förlust sist, 2-1 mot ett sämre motstånd (eller så här: Spöket fungerade inte alls. Det är tydligt hur väl vi behöver en Mathias i backlinjen och en rusande/pådrivande/slitande Nils på mittfältet).

Men vi hade samtidigt tur. Seriens 1:a och 2:a följde oss i skräpspel och förlorade även sina matcher. Så tabellen är oförändrad och vi har fortfarande resultatet i våra egna händer. Men räkna med tuffa matcher nu på slutet.

Vi börjar vägen mot 1:a placeringen redan nu på torsdag, hårt motstånd väntar kl 20:30. Låt oss samla fullt spökskap.

anmäl er nedan.

/kapten.

10 kommentarer:

Patrik sa...

Jag kommer!

Jakob sa...

Kommer inte... denna gång heller.

Anonym sa...

tyvärr kan jag ej då jag ej är i stan.

Totte

Anonym sa...

Kommer!

Mathias sa...

Jag kommer.

Anonym sa...

Jag kan ej/ Basse

Anonym sa...

JAg kommer!

/Calle

Spöket Rasmus sa...

Jag kan ta målet!

Nils G sa...

Jag kommer!

Anonym sa...

jag kommer!

/joni