tisdag, augusti 31, 2010

Match mot Söders Änglar kl 19:00

Så här skrev Marcus om matchen i torsdags:

"4-0!!! Det var ett decimerat Spöke som ställde upp mot ett kaxigt och segervist motståndarlag med extra avbytare. Äcklig disciplin, kontringar, en levande vägg i målet och vassa avslutningar var receptet. För övrigt är jag övertygad om att vi fick uppleva korpens snyggaste utspark och mål ikväll."

Låt dessa ord sjunka in och leda oss mot ännu en seger.

anmäl er nedan, samling kl 18:45.

/kapten.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Marcus kan verkligen skriva referat.

Jag är med!

/Calle

Mathias sa...

Jag tror han har en spökskrivare...
Men jag kommer i alla fall!

Anonym sa...

Jag kan dessvärre inte..

/Joni

Patrik sa...

Jag kommer!

Nils G sa...

NG ställer upp!

Anders sa...

Bra jobbat och bra skrivet, fan va grymt!

Jag är tyvärr mycket tveksam för torsdag. Sorry.

Jakob sa...

Kanske, kanske, kanske hinner jag till matchen.

Anonym sa...

Jag är med! inga coola fester denna vecka

/Totte

Anonym sa...

Kan inte.

/sucraM

Spöket Rasmus sa...

Jag och Sebastian kommer. Laget:

Totte i mål

Mathias och Nils i backen

Rasmus, Patrik och Sebastian på mittfältet

och Calle som striker

Anders sa...

Jag kommer ändå! TJOOO!